سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میتوانیم به تمام سوالات درباره آزادی پاسخ دهیم

 

رهبر معظم انقلاب در چهارمین نشست اندیشه‌های راهبردی مطرح کردند:رهبر انقلاب

می‌توانیم به تمام سوالات درباره آزادی پاسخ دهیم

رهبر معظم انقلاب شب گذشته در چهارمین نشست اندیشه‌های راهبردی با موضوع آزادی تا کید کردند: ما در بحث آزادی در کشورمان هنوز هیچ منظومه فکری بوجود نیاورده‌ایم.

 

به گزارش خبرگزاری خانه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین در بخش دیگری از بیانات خود اظهار کردند: ما فقر منبع نداریم و می‌توانیم به تمام سوالات درباره آزادی پاسخ دهیم.

حدود 150 تن از اندیشمندان، نخبگان، اساتید حوزه و دانشگاه، پژوهشگران و مؤلفان آثار علمی، همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، سه‌شنبه شب در چهارمین نشست اندیشه‌های راهبردی جمهوری اسلامی، به بحث و بررسی درخصوص ابعاد مختلف موضوع «آزادی» پرداختند.

هدف از نشست اندیشه‌های راهبردی که سه جلسه قبلی آن با موضوع «الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت»، «عدالت» و «زن و خانواده» برگزار شده است، ایجاد فضایی علمی - تخصصی برای اندیشه‌ورزی و تضارب آرا در جهت ایجاد گفتمان علمی و کاربردی و تصمیم‌سازی درباره موضوعات «راهبردی و برنامه‌های بلندمدت» است.

در این نشست 10 نفر از صاحبنظران و اندیشمندان دیدگاه‌های خود را درباره مقوله آزادی بیان کردند. سپس 17 نفر از اساتید و پژوهشگران به مباحثه و نقد دیدگاههای مطرح شده پرداختند.

در ابتدای این دیدار، واعظ زاده دبیر نشست گزارش کوتاهی از مجموعه اقدامات دبیرخانه نشست اندیشه‌های راهبردی ارائه کرد.

منبع خبرگزاری خانه ملت




ادامه مطلب

[ چهارشنبه 91/8/24 ] [ 12:16 عصر ] [ parsinews ]