سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک فروند بالگرد حامل مصدومان سانحه رانندگی در مشهد سقوط کرد

 یک فروند بالگرد حامل مصدومان سانحه رانندگی در مشهد سقوط کرد ا

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از سقوط یک فروند بالگرد متعلق به هوانیروز حامل مصدومان سانحه رانندگی در محور ملک‌آباد مشهد خبر داد.

 

رضا وفایی نژاد، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به خبرنگار شبستان اظها ر کرد: تنها یک نفر از سرنشینان بالگرد سانحه دیده اورژانس مشهد زنده مانده است.


وی با اشاره به این مطلب که این حادثه صبح امروز(24آبان) در محور ملک‌آباد مشهد در حال انجام عملیات و انتقال مصدومان حادثه‌ رانندگی به بیمارستان سوانح طالقانی مشهد رخ داده است، گفت: این بالگرد در اجاره اورژانس به محل سانحه اعزام و در مسیر برگشت و اعزام مصدومین به بیمارستان طالقانی مشهد دچار سانحه شد و سقوط کرد.

وفایی نزاد به تعداد سرنشیبنان این بالگرد اشاره کرد و افزود: در این بالگرد 10 نفر شامل پنج نفر کادر درمانی و پروازی و پنج نفر مصدومین سانحه رانندگی حضور داشته اند.


وی به تعداد کشته شدگان این حادثه اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این حادثه 9 نفر از سرنشینان بالگرد کشته و تنها یک نفر از مصدومان سانحه رانندگی زنده و حال وی نیز وخیم و در بیمارستان طالقانی مشهد در حال درمان است.

 

شنیده ها حاکی است که تاکنون مه آلود بودن هوا و برخورد این بالگرد با دکل فشار قوی برق به عنوان علت سقوط مطرح شده است، این مسئله در دست بررسی است.

منبع :خبرگزاری شبستان




ادامه مطلب

[ چهارشنبه 91/8/24 ] [ 12:26 عصر ] [ parsinews ]