سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در بیانیه جمعیت ایثارگران در آستانه محرم تأکید شد

 


به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس متن بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در آستانه محرم به شرح زیر است:

«امروز به برکت عاشورا، نظام سلطه در جهان مجبور شد که اسلام راستین و ناب را در شکل حکومت اسلامی بپذیرد (مقام معظم رهبری)

طلیعه محرم دروازه‌ای است که ما را به رستاخیز عاشورا می‌خواند. رفتن با پای دل را می‌طلبد تا بتوان به شور و شعور آن حادثه یگانه عالم و عاشقان شیداییش نزدیک شد. عاشورا نماد و نمونه عاطفه و احساس بصیرت و معرفت، ایمان و عمل صالح در زندگی بشر است.

چشم‌ها و دل‌ها از چهره مبارک و منور سیدالشهداء امید و نور می‌گیرند و امروز حسین‌ابن علی(ع) می‌تواند دنیا را نجات بخشد. (مقام معظم رهبری)

آوردگاه کربلا، صف‌آرایی حق با تمام زیبایی‌هایش مقابل شیطان با تمام پستی‌هایش بود و ثمره آن درس‌ها و عبرت‌هایی است که نقشه راه برای عبور از فتنه‌ها و کمینگاه‌های اهل باطل را برای همیشه تاریخ پیش‌رو قرار می‌دهد؛ آیینه کربلا نمایشگر پیروزی مظلومین مجاهدی است که در دام معادله قلت و کثرت دنیایی گرفتار نیامده‌اند.

پای فشردن بر اصول و آرمان‌ها را با یقین بر مدد الهی که فرمود «کم من فنه قلیله غلبت فنه کثیره باذن الله» به پیش بردند و حاضر نشدند از اعتماد و آرمان‌هایشان بتراشند تا جلب رضایت حق‌ ستیزان فراهم شود. پیروان اسلام ناب محمدی و باورمندان مکتب تشیع با پرچم عاشورایی احدی الحسنیین در هیچ صحنه‌ای از تاریخ، مغلوب کفر و شرک و نفاق و استکبار و شیطان نیستند، پشتوانه قرآن و عترت در کنار شهادت‌طلبی و انتظار، انرژی بی‌زوالی را در وجود مبارزان و مجاهدان راه خدا قرار می‌دهد که در همیشه تاریخ پیروز میدان خواهند بود.

به بیان امام راحل «سیدالشهدا(ع) با همه اصحاب و عشیره‌اش قتل عام شدند لکن مکتبشان را جلو بردند سید اشهدا را کشتند اسلام ترقی‌اش بیشتر شد» و فرمایش مقام معظم رهبری « حادثه عاشورا در اوج قله فداکاری و شهادت باقی ماند و همچنان تا قیامت باقی خواهد ماند لایوم کیومک یا اباعبدالله» و میدان عملی که پیش رو ماست، پیروزی انقلاب اسلامی، مقاومت هشت ساله در دفاع مقدس و اجماع جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران، غلبه بر فتنه 88 با خلق حماسه نه دی، پیروزی مقاومت حزب الله در جنگ 33 روزه، مقاومت مردم عراق برای بیرون کردن اشغالگران آمریکایی و موج بیداری جهان اسلام علیه استکبار آمریکا و صهیونیزم بین‌الملل که نشان داد « ان کید الشیطان کان ضعفا» جلوه‌هایی از تاثیر فرهنگ عاشورایی است که معمار بزرگ انقلاب اسلامی آن را در روزگار ما بر سر دست گرفت و همه مظلومین و مستضعفین عالم را در جبهه مقابل کفر و استکبار بسیج کرد.

بسیج جهان اسلام، بسیج مستضعفین عالم راهبردهای علمی در این رویارویی سرنوشت ساز است. استکبار آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل برای باقی ماندن در سنگرهای کلیدی مدیریت دنیا در کنار جنگ سخت، جنگ نرم را هم با بهره‌گیری از هنر و رسانه و امکانات شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی دنبال می‌کنند.

تغییر ساختار و رفتار، ترجمانی از براندازی است که آنها در موج جدید تهاجم خود با افزودن بر تهدیدها و تحریم‌ها دنبال می‌کنند؛ بازخوانی آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، گردآمدن بر محور ولایت، تاکید بر وحدت کلمه، دیدن استیصال استکبار آمریکا، صهیونیسم و هم‌پیمانانشان در حل مسائل داخلی و توجه به پیشرفت‌های به دست آمده در کشورمان با اعتماد و اتکال به مدد الهی، چشم‌انداز امیدبخشی را برای میدان‌داری پرچم‌داران ایمان، اخلاق، عدالت بر پایه اسلام ناب محمدی نوید می‌دهد؛ ان‌شاءالله.»

منبع » خبرگزاری فارس

 




ادامه مطلب

[ پنج شنبه 91/8/25 ] [ 1:38 عصر ] [ parsinews ]