سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اولین تصاویر از سریال «ویلای من» مهران مدیری

مجموعه «ویلای من» به کارگردانی «مهران مدیری» در حالی مراحل ساخت خود را سپری می‌کند که مدیری در این سریال طراحی صحنه و لباس را هم برعهده دارد.
مجموعه «ویلای من» به کارگردانی «مهران مدیری» در حالی مراحل ساخت خود را سپری می‌کند که مدیری در این سریال طراحی صحنه و لباس را هم برعهده دارد.

به گزارش فارس، تا به حال حدود 20 درصد از کار تصویربرداری مجموعه جدید «ویلای من» به پایان رسیده و گروه در لوکیشن اصلی سریال که ویلایی در منطقه ازگل تهران بود، کار را ادامه می‌دهند.این سریال به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.


بنا بر این گزارش، این مجموعه قرار است با  دوبله کردی و ترکی  و  دو زیرنویس عربی و انگلیسی در بازار منتشر شود.

اسامی بازیگران این مجموعه در عنوان‌بندی این سریال به ترتیب حروف الفبا چنین آمده است: سیامک انصاری، برزو ارجمند، کمند امیر سلیمانی، رابعه اسکویی، امیرکاوه آهنین جان، بهار ارجمند، افسانه چهره‌آزاد، پانته‌آ رهنمون، ماندانا سوری، الیکا عبدالرزاقی، رضا فیض نوروزی، مهدی فقیه، محسن قاضی مرادی، هادی کاظمی، مریم کاویانی، علی لک پوریان، عارف لرستانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، علیرضا محمدی، نگین معتضدی، دریا مرادی دشت، غلامرضا نیکخواه، علی برقی و مهرداد مسعودنیا.
 


پیش از این در خبرها حضور آتنه فقیه نصیری و حسن پورشیرازی در این سریال اعلام شده بود که حضور آن‌ها تا اطلاع ثانوی منتفی است.

فیلمنامه این سریال را خشایار الوند و امیرمهدی ژوله در دست نگارش دارند و مهران مدیری برای اولین بار در این سریال طراحی صحنه و لباس را هم بر عهده دارد.

داستان ویلای من درباره پیرمردی 90 ساله و پولدار است که قرار است به‌زودی فوت کند. وی هشت فرزند دارد و فرزندانش که تعدادی از آنها در خارج از کشور حضور دارند، می‌خواهند به نوعی بر سر پیرمرد کلاه بگذارند و سرمایه او را بالا بکشند. در این میان یکی از فرزندان که در ایران کارمند بانک است و پسر خوب خانواده به شمار می‌رود با دیگر خواهران و برادران همراه نمی‌شود و حتی پدر را هم در این راه کمک




ادامه مطلب

[ پنج شنبه 91/9/23 ] [ 7:21 عصر ] [ parsinews ]