سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منتخب انتخابات ریاست جمهوری باید شایسته دهه چهارم انقلاب باشد

بوی: منتخب انتخابات ریاست جمهوری باید شایسته دهه چهارم انقلاب باشد

» سرویس: سیاسی - سیاست داخلی

یک عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: منتخب انتخابات آینده باید شایسته دهه چهارم انقلاب که پیشرفت و عدالت است باشد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویی ایران (ایسنا)، مرتضی نبوی که در مراسم عزاداری روستای قودجان خوانسار حضور داشت، در جمع خبرنگاران درباره بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم اظهارکرد: مقام معظم رهبری همواره در مواقع حساس مهمترین مسائل کشور را تدوین کرده و در شرایطی که پیچیده است و فشارهای خارجی و تقلاهای داخلی وجود دارد راه را برای مردم و مسوولین روشن کرده‌اند.

 

 

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این که انتخابات حادثه مهمی است و باید از گزند حوادث و فتنه‌ها مصون باشد گفت: ‌مردم و مسوولین باید تمام حواسشان را جمع کنند تا انتخابات در کمال آرامش و امنیت برگزار شود.

 

وی با بیان این که انتخابات سالم و جدی باید میان کاندیداها مطرح باشد، خاطر نشان کرد: از دل انتخابات باید منتخبی بیرون آید که شایسته دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت و عدالت است باشد.

 

به گفته این عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین، منتخب آینده باید بتواند با همکاری تمام مسوولین و مردم با سرعت چرخ‌های پیشرفت کشور را به حرکت درآورده و کشور را به اهداف چشم‌انداز نزدیک کند.

منبع :خبرگزاری ایسنا




ادامه مطلب

[ جمعه 91/10/22 ] [ 12:30 عصر ] [ parsinews ]