سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طعنه کرباسچی/جایگزین احتمالی وزیر کار/مرخصی یکساله عسگراولادی/دس

زمزمه‌های فارس/
طعنه کرباسچی/جایگزین احتمالی وزیر کار/مرخصی یک‌ساله عسگراولادی/دستگیری یک سلطنت‌طلب

خبرگزاری فارس: بلوتوث‌های قوم گرایانه در آستانه آزمون 92؛ سازش گفتمان اصلاحات،جایگزین امیدی شهرکی؛ یونسی و نوبخت در ستاد روحانی، گلایه آیت‌الله شاهرودی و ... برخی شنیده‌های این هفته خبرنگاران فارس است.

خبرگزاری فارس: طعنه کرباسچی/جایگزین احتمالی وزیر کار/مرخصی یک‌ساله عسگراولادی/دستگیری یک سلطنت‌طلب

خبرنگاران خبرگزاری فارس، در حوزه‌های خبری خود برخی اخبار و زمزمه‌های خبری را می‌شنوند یا دریافت می‌کنند که بعضاً جزئیات دقیقی از آنها مشهود نیست و یا روایی آنها به درجه‌ای نرسیده ‌است که به عنوان خبر مستقل منتشر شوند. در عین حال، بخش عمده‌ای از این شنیده‌ها پس از چندی، با دریافت جزئیات و مستندات بیشتر، به عنوان خبر مستقل بر روی خروجی قرار می‌گیرند.

به منظور آگاهی مخاطبان از این شنیده‌های خبری، خبرگزاری فارس در نظر دارد هر هفته «دوشنبه‌ها» برخی از این اخبار را در قالب بسته‌ای با عنوان «زمزمه‌های فارس» ارائه ‌کند که این بسته، امروز فراروی شماست.

*درخواست مرخصی یک ساله عسگر‌اولادی

شنیده شده است اخیراً در جلسه داخلی حزب موتلفه برخی اعضا نسبت به دیدگاه‌های آقای عسگر اولادی موضع گرفته بودند که وی در پاسخ به این ایرادات درخواست مرخصی یک‌ساله از این حزب را مطرح کرد.

همچنین شنیده شده است آقای عسگر اولادی در این جلسه گفته‌اند هدفم از درخواست این مرخصی بیان دیدگاه‌های شخصیم است، نمی‌خواهم شخص یا گروهی تفکر من را به پای اندیشه های حزب بگذارد.

گفته می‌شود در نهایت حاضرین در این جلسه با مرخصی وی موافقت نکرده و تنها تصمیم گرفتند با سکوت در قبال مواضع وی اعلام کنند دیدگاه آقای عسگر اولادی به اندیشه‌های حزب ربطی ندارد. 

*طعنه کرباسچی به ...

شنیده شده است اخیراً کرباسچی گفته است «برای من حتی در زندان‌های ایرانی زندگی کردن و هوای این آب و خاک را استنشاق کردن بسیار متبوع‌تر از هرگونه زندگی در هر جای دنیا است. بدون آنکه بخواهم به عزیزانی که به هر دلیل یا اجباری رنج آوارگی را تحمل می‌کنند، اشاره‌ای داشته باشم. می‌دانم هر ایرانی وطن‌پرستی چنین احساسی دارد.»

*صدور بیمه‌نامه‌های غیرقانونی برای یک پالایشگاه

اخیراً یک شرکت بیمه‌ای پس از پیروزی در مناقصه مربوط به یک پالایشگاه اقدام به صدور بیمه‏نامه‌‌های بى‏اعتبار و غیرقانونى، بدون دریافت مجوز از بیمه مرکزى، کرده است که در نهایت در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای امکان پرداخت  خسارت وجود ندارد.

*دستگیرى یک عامل سلطنت‏طلب در تهران

شنیده شده است چندی پیش یک عامل سلطنت‏طلب پس از طى مراحل قضایى دستگیر شد.

فرد مزبور با برخى عوامل پان ایرانیست در ارتباط بوده و عامل برقرارى ارتباط میان اعضاى اصلى این گروهک با رضا پهلوى بوده است.

این فرد در ‏زمان برگزارى اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران قصد تحرکاتى به نفع گروهک‏هاى سلطنت‏طلب در تهران را داشت.

*برپایی جلسات بخش خصوصی و دولت پس از ماه‌ها تعطیلی

شنیده شده است شورای گفت‌و گوی بخش خصوصی و دولت پس از ماه‌ها تعطیلی به میزبانی شهرداری تهران برگزار شد بروز مشکلات اقتصادی در کشور و افزایش روز افزون آن و اتخاذ راهکارهایی برای حل این مساله به موضوعی اختلاف انگیز بین طرفین تبدیل و جلسات مذکور تعطیل شده بود.

*گلایه آیت‌الله شاهرودی از برخی‌ رسانه‌ها

درحالی که تاکنون آیت‌الله شاهرودی چندین باراخبار مربوط به نامزدی‌اش در انتخابات آتی را تکذیب کرده است این احتمال مجدداً در برخی رسانه ها مطرح شده که وی در جلسه‌ای ضمن تکذیب شدید این اخبار و اعلام ناراحتی از این روند گفته است من نمی‌دانم منشا این اخبار کذب کجاست.

 

*رایزنی آمریکا با ترکیه برای تحریم ایران

اخیراً یک تیم چهار نفره آمریکایی با سفر به کشور ترکیه خواستار تحریم ایران شدند که در نهایات مقامات ترکیه اعلام کردند اگر این کار راکنیم خودمان لطمه می‌بینیم.

*یونسی و نوبخت در ستاد روحانی

با وجود اینکه حسن روحانی مدعی شده است هنوز هیچ کار انتخاباتی را آغاز نکرده است اما آقای یونسی اعلام کرده است رایزنی و دیدارهای انتخاباتی رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال انجام است.

شنیده ها حاکیست محمد باقر نوبخت و یونسی افرادی هستند که قرار است به عنوان افراد حلقه اول در ستاد انتخاباتی خود استفاده کند.

*راه‌اندازی 40 کمیته تبلیغاتی از سوی یک نامزد احتمالی

شنیده شده است اخیراً یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات 92 از اول هفته جاری به طور چراغ خاموش فعالیت انتخاباتی خود را با ایجاد 40 کمیته آغاز کرده است.

گفته می‌شود قرار است این نامزد فعالیت خود را از 22 بهمن به طور رسمی آغاز کند.

*نماینده جریان انحرافی در موسسه ایران و ایرنا

شنیده شده است با وجود ایجاد سونامی اخیر در موسسه ایران و ایرنا هنوز شخص مورد نظر لیدر جریان انحرافی به طور مستقیم وارد صحنه نشده است.

چهره جنجالی مورد نظر لیدر جریان انحرافی است که به دلیل برخی مسائل از وی به عنوان مرد در سایه این دو رسانه یاد می‌شود؛ تمام تصمیم‌گیری‌ها در باره جذب و اخراج‌ها نیز با صلاحدید وی صورت می‌گیرد.

*جایگزین احتمالی مدیرکل سیاسی امنیتی دفتر رئیس جمهور

شنیده می‌شود جایگزین امیدی شهرکی به عنوان مدیرکل سیاسی امنیتی دفتر رئیس جمهور مشخص شده است.

خراسانی گزینه احتمالی یکی از کارمندان اداره بهزیستی است.

*گفتمان اصلاحات برای انتخابات 92 سازش است

گفته می‌شود یکی از اعضای اصلی حزب کارگزارن اخیراً درباره برنامه‌های برنامه اصلاح طلبان در صورت پیروزی در انتخابات گفته است «آنقدر اشتباه فاحش و روشن در عملکرد مسئولان اجرایی در این 8 سال دیده‌ایم که کافی است مدیران همه خطاها را از عملکرد خود حذف کنند تا آثار آن خود را نشان دهد. این موضوع در زمینه اقتصاد، روابط خارجی، مسائل هسته‌ای و .... صدق می‌کند».

*جایگزین احتمالی وزیر کار

شنیده شده است در پی عزل وزیر کار رئیس جمهور درصدد است مرتضوی را به عنوان سرپرست این وزارتخانه معرفی کند.

روز گذشته شیخ‌الاسلامی  با 192 رأی موافق، 56 رأی مخالف و 24 رأی ممتنع از مجموع 272 نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی، با استیضاح شیخ‌الاسلامی موافقت ‌کردند.

*بلوتوث‌های قوم گرایانه در آستانه آزمون 92

اخیراً برخی گروه‌های معاند با تهیه و توزیع بلوتوث‌های قومیتی درصدد ایجاد اختلاف میان مردم برآمده‌اند؛ گفته می‌شود محتوای برخی از این بلوتوث‌ها اشعاری برای تحریک احساسات مردم است.

منبع خبرگزاری فارس




ادامه مطلب

[ دوشنبه 91/11/16 ] [ 8:20 عصر ] [ parsinews ]