سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مناظرههای زنده انتخاباتی به قوت خود باقی است

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد
مناظره‌های زنده انتخاباتی به قوت خود باقی است

خبرگزاری فارس: مناظره‌های زنده انتخاباتی بین کاندیداها یا نمایندگان آنها در انتخابات ریاست جمهوری همچنان به قوت خود باقی است.

خبرگزاری فارس: مناظره‌های زنده انتخاباتی به قوت خود باقی است

 

جواد جهانگیرزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با تصویب نمایندگان مجلس مناظرات انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در صدا و سیما هم به صورت زنده و هم به صورت ضبط شده انجام می‌شود و در مناظرات ضبط شده چنانچه که به فرد توهین شده باشد آن قسمت توسط کمیسیون ویژه انتخابات حذف می‌شود.

وی افزود: چنانچه در مناظرات زنده به فردی توهین شود به وی اجازه داده می‌شود تا در یک مناظره تلویزیونی از خود دفاع کند.

سید رمضان شجاعی کیاسری عضو کمیسیون شوراها هم به خبرنگار فارس گفت: مناظره‌های زنده انتخاباتی بین کاندیداها یا نمایندگان آنها در انتخابات ریاست جمهوری همچنان به قوت خود باقی است.

منبع خبرگزاری فارس




ادامه مطلب

[ یکشنبه 91/9/26 ] [ 9:50 عصر ] [ parsinews ]

اولین تصاویر از سریال «ویلای من» مهران مدیری

مجموعه «ویلای من» به کارگردانی «مهران مدیری» در حالی مراحل ساخت خود را سپری می‌کند که مدیری در این سریال طراحی صحنه و لباس را هم برعهده دارد.
مجموعه «ویلای من» به کارگردانی «مهران مدیری» در حالی مراحل ساخت خود را سپری می‌کند که مدیری در این سریال طراحی صحنه و لباس را هم برعهده دارد.

به گزارش فارس، تا به حال حدود 20 درصد از کار تصویربرداری مجموعه جدید «ویلای من» به پایان رسیده و گروه در لوکیشن اصلی سریال که ویلایی در منطقه ازگل تهران بود، کار را ادامه می‌دهند.این سریال به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

[ پنج شنبه 91/9/23 ] [ 7:21 عصر ] [ parsinews ]

چه کسانی سودای ریاست جمهوری را در سر دارند؟

زمزمه های انتخاباتی یازدهم/
درحالی که حدود 6 ماه تا انتخابات زمان باقیست شاهد تکاپوی احزاب، گروه‌ها و همچنین شخصیت‌های سیاسی هستیم که خود را برای رقابت‌های یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کنند.
گروه سیاسی مشرق - درحالی که حدود 6 ماه تا برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فرصت باقیست، احزاب و گروه های سیاسی فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده اند. 

در حال حاضر شاهدیم که شخصیت هایی سودای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در سر دارند که  برخی از آن ها پیش از این عهده دار همین مسولیت بوده اند و یا طعم چنین رقابتی را چشیده و هم چنان سودای آن را در دل دارند و البته افرادی هم برای نخستین بار مدعی ورود به این میدان دشوار شده اند.




[ پنج شنبه 91/9/23 ] [ 7:14 عصر ] [ parsinews ]

میتوانید پیشنهاد حذف دهید

در برنامه دیروز، امروز، فردا مطرح شد
رسایی: برای اصلاح قانون انتخابات کمی عجله شد/شجاعی‌کیاسری: می‌توانید پیشنهاد حذف دهید

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام حمید رسایی و سیدرمضان شجاعی کیاسری شب گذشته در برنامه زنده تلویزیونی دیروز، امروز، فردا به مناظره با هم پرداختند.

خبرگزاری فارس: رسایی: برای اصلاح قانون انتخابات کمی عجله شد/شجاعی‌کیاسری: می‌توانید پیشنهاد حذف دهید

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری و عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی شب گذشته طی سخنانی در برنامه تلویزیونی دیروز، امروز، فردا اظهار داشت: وجه اشتراک تمام مجالس در دنیا دفاع از نظام و قانون اساسی است لذا مخالفین نظام در هیچ مجلسی جای ندارند بر همین اساس ممکن است در مجلس مخالف دولت وجود داشته باشد ولی مخالف نظام وجود ندارد.

ادامه مطلب...


ادامه مطلب

[ جمعه 91/9/10 ] [ 10:10 عصر ] [ parsinews ]

5 خون آشام در تاریخ که واقعا وجود داشتند! + عکس

 

هرچند شخصیت های تاریخی که در ادامه معرفی می‌شوند، بر مبنای حقوق خود شخصیت هایی بسیار جذّاب و فوق العاده می‌باشند. با این وجود، هر زمان که فردی تصور می‌شد که جان داده است، به طور روانی عمل کرده و رفتار می‌کرد، یا فقط دیوانه تلقّی می‌شد، به آنها افتخار خون آشام شدن را می‌دادند.
[ چهارشنبه 91/9/8 ] [ 2:15 عصر ] [ parsinews ]

حمله پادوهای ربع پهلوی و سینهچاکان ستوده به عزاداران حسینی

 

دیده‌بان: پس از سوت و کف و هلهله فتنه‌گران در روز عاشورای سال 88 و حمله آشوبگران سبز پوش به عزاداران امام حسین (ع) بار دیگر پادوهای بی‌دین ربع پهلوی که در فتنه 88 نیز نقش ایفا کرده بودند در روز عاشورای امسال به عزاداران امام حسین (ع) در استکهلم حمله کردند.
[ چهارشنبه 91/9/8 ] [ 2:8 عصر ] [ parsinews ]

جمعیت موشها از تهرانی ها پیشی می گیرد

جمعیت موشها از تهرانی ها پیشی می گیرد 

محیط زیست - خانواده موش‌های شهرمان با وجود تدابیر متفاوت برخورد با آنها، همچنان در حال گسترش نسل است؛ هر روز بیشتر و بزرگ‌تر. آن‌قدر بزرگ که گاهی بچه موش چاق و چله داستان برای گربه‌های بی‌آزار شهرمان نیز هیولایی ترسناک می‌شود.

ادامه مطلب...


ادامه مطلب

[ چهارشنبه 91/9/8 ] [ 2:4 عصر ] [ parsinews ]

آغاز تحصن انصار حزب الله در مقابل وزارت ارشاد از روز شنبه

 

در بیانیه دوم سازمان اجرایی این تشکل مطرح شد
آغاز تحصن انصار حزب الله در مقابل وزارت ارشاد از روز شنبه

خبرگزاری فارس: انصار جزب الله از امت حزب الله دعوت کرد تا از روز شنبه در اعتراض به فیلم اخیر جیرانی برای تحصن در مقابل وزارت ارشاد حضور یابند.

خبرگزاری فارس: آغاز تحصن انصار حزب الله در مقابل وزارت ارشاد از روز شنبه

ادامه مطلب...


ادامه مطلب

[ چهارشنبه 91/9/8 ] [ 1:55 عصر ] [ parsinews ]

پادشاه عربستان در کما/مرگ بالینی ملک عبدالله

پرس تی وی خبر داد
پرس تی وی دقایقی پیش در گزارشی به نقل از الشرق الاوسط چاپ لندن گزارش داد ملک عبدالله پادشاه عربستان به کما رفته و از لحاظ بالینی مرده محسوب می‌شود.
به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پرس تی وی، این خبر یک هفته پس از عمل جراحی 14 ساعته وی منتشر می‌شود.
پادشاه عربستان که در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ریاض به سر می برد در کما رفته و در طول دو روز گذشته با اکسیژن مصنوعی تنفس می کند.  
طبق نظر پزشکان بیمارستان، اغلب اندام های ملک عبدالله از جمله قلب، شش ها و کبد وی از کار افتاده اند و پزشکان برای ادامه کارکرد قلب وی از شوک الکتریکی استفاده می کنند.  




ادامه مطلب

[ چهارشنبه 91/9/8 ] [ 1:25 صبح ] [ parsinews ]