سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عابدی: یزد نتوانسته رضایت طبسیها را جلب کند!

ماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس گفت: الحاق طبس به استان خراسان جنوبی دارای برکات متعددی است و به‌طور قطع توسعه و پیشرفت طبس را به دنبال خواهد داشت.

 

ادامه مطلب...


ادامه مطلب

[ شنبه 91/12/26 ] [ 12:36 صبح ] [ parsinews ]

علی اکبر ولایتی: هیچ مکانیزمی غیر از ائتلاف سه گانه نمی تواند من

علی اکبر ولایتی:
هیچ مکانیزمی غیر از ائتلاف سه گانه نمی تواند منجر به کنار کشیدن من شود

خبرگزاری فارس: علی اکبر ولایتی یکی از سه کاندیدای ائتلاف سه گانه در پاسخ به سوالی درباره احتمال کنار کشیدنش به نفع هاشمی رفسنجانی، گفت: خارج از ائتلاف سه گانه، هیچ مکانیسم دیگری منتهی به کنار کشیدن من نخواهد شد.

خبرگزاری فارس: هیچ مکانیزمی غیر از ائتلاف سه گانه نمی تواند منجر به کنار کشیدن من شود

به گزارش خبرگزاری فارس، طبیب سیاست و یا سیاستمدار طبیب، اوصافی است که به سختی می‌توان بین آنها برای دکتر علی اکبر ولایتی، ترجیحی قائل شد. البته امروز چهره سیاسی ولایتی، طبابت او را تحت الشعاع قرار داده و تالیفات ارزشمند وی در زمینه تاریخ ایران و اسلام  نظیر کتاب «تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی» و یا « نقش شیعه در فرهنگ و تمدن اسلام و ایران» و... جایگاه ولایتی را در بین تاریخ نویسان معاصر ایران ارتقا داده است.با این حال وی هنوز در بیمارستان مسیح دانشوری فعالیت‌های پزشکی خود را متوقف نکرده است.مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین الملل، این روزها در آستانه یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بسیار مورد توجه رسانه هاست. اما هفته نامه آدینه تهران در این گفت‌وگو تلاش کرده است برخی دغدغه‌ها و پرسش‌هایی که در اذهان متدینین جامعه است را با وی در میان بگذارد. مشروح این گفت‌وگو در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

ادامه مطلب...


ادامه مطلب

[ جمعه 91/12/18 ] [ 1:41 عصر ] [ parsinews ]

رییسجمهور در مراسم 22 بهمن:

ملت ایران همیشه اهل تفاهم بوده است، ولی گفت‌وگو دارای آدابی است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، نمی‌شود یک اسلحه بالای سر ملت ایران نگه داشت و بعد بگویید، مذاکره کنید و انتظار مذاکره داشته باشید.
کد خبر: 301806
تاریخ انتشار: 22 بهمن 1391 - 12:48

رییس جمهور با تاکید بر این‌که گفت‌وگو باید در سایه احترام و عدالت باشد، نه فشار، خطاب به دولت مردان آمریکایی گفت: اگر اسلحه را از روی ملت ایران بردارید، من خودم گفت‌وگو می‌کنم.

به گزارش «تابناک» محمود احمدی‌نژاد که در مراسم راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در میدان آزادی تهران سخن می‌گفت، با تبریک فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب متعلق به انسان و برای انسان‌ها بوده است.

وی ادامه داد: بالاترین موضوع اصلی آفرینش، انسان است و درواقع انسان بالاترین مخلوق است و تمام جهان برای او خلق شده است.

رییس‌جمهور با بیان این‌که تحولات اجتماعی تابع تحولات انسانی است، ادامه داد: همه پیامبران آمده‌اند تا حقیقت انسان را در سایه استقرار توحید و عبودیت و عدالت شکوفا کنند. آمده‌اند تا خود انسان را به انسان بشناسند.

وی گفت: فطرت الهی انسان‌ها همه یکی است و تمام حقایق هستی در فطرت الهی انسان‌ها به امانت گذاشته شده است. همه عالم برای این است که انسان کمال پیدا کند و جلوه جمال خداوند و جانشین او در زمین و تجلی اسماء الهی شود.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که انقلاب اسلامی بیداری فطرت‌ها و حرکتی از عمق جان و اندیشه ملت ایران و یک تحول بنیادی است و به همین دلیل است که پایدار است و روز به روز روشن و درخشان‌تر می‌شود، تصریح کرد: انقلاب، بیداری حقیقی و بازگشت به حقیقت انسان‌ها است. رهایی از تمام قید و بندهای اسارت‌آفرین. انقلاب آغاز حرکت برای برپایی جامعه سعادتمند و رسیدن به قله کمال تا جوار رحمت خداوند است.

وی با بیان این‌که ملت ایران ظرفیت تحول‌آفرینی و اقتدار خود را یک بار دیگر در انقلاب اسلامی پیدا کرد و خود را مسوول حفظ و گسترش ارزش‌های الهی یافت، ادامه داد: حرکت‌های انسانی به میزان عمق، خدایی بودن و اتکا به تغییرات درونی و بیرونی انسان‌ها، ماندگارتر هستند و گستره تغییر آنها وسیع‌تر است و به همین بابت امام راحل می‌فرمود ملت ایران الهی شده است.

یعنی تغییرات در درون، اندیشه، ایمان، افق نگاه، آرمان، اراده و همت ملت به وجود آمده است.

رییس‌جمهور افزود: انقلاب یک موجود زنده و بالنده است و حرکت انقلاب از سال 57 آغاز شد و در ایران و گستره گیتی ادامه پیدا کرد. درواقع انقلاب یک حرکت تاریخی برای نیل به آرمان‌های الهی و انسانی است که امروز در همه عالم در جریان است.

احمدی‌نژاد افزود:هر جا انسان است، انقلاب متعلق به اوست و مرز جغرافیا، زبان، حزب و طایفه ندارد. نقطه توقفی ندارد و حق این بود که انقلاب عظیم جهانی از ایران و توسط ملت ایران کلید بخورد.

ادامه مطلب...


ادامه مطلب

[ یکشنبه 91/11/22 ] [ 8:46 عصر ] [ parsinews ]