سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داماد ایرانی وزیر امور خارجه آمریکا +تصاویر

داماد ایرانی وزیر امور خارجه آمریکا +تصاویر
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 09:15
 
 
براساس اخبار منتشر شده وانسا کری دختر کوچک جان کری از همسر اولش، با یک پزشک ایرانی ساکن آمریکا ازدواج کرده است.
داماد ایرانی وزیر امور خارجه آمریکا +تصاویر
به گزارش جهان به نقل از مشرق، پس از بحث‌ها و انتقادات فراوان به انتخاب جان کری به عنوان نامزد تصدی پست وزارت خارجه دولت جدید اوباما بدلیل مواضع قبلی وی در قبال ایران و سوریه، برخی اخبار منتشر شده از ایرانی بودن داماد وزیر جدید امور خارجه آمریکا حکایت دارد.

 
بهروز - برایان - والا ناهید و وانسا کری دختر وزیر امور خارجه آمریکا
 
با مشخص شدن نامزد وزارت کلیدی امور خارجه در دولت جدید اوباما، بسیاری از جمهوری‌خواهان و نومحافظه‌کاران نزدیک به لابی اسرائیل روند تخریب جان کری و عدم تایید وی در سنا را آغاز کردند.
 
انتقادات به جان کری بیشتر به مواضع وی در قبال برنامه هسته‌ای ایران و تاکید بر حل دیپلماتیک آن، روابط نزدیک با بشار اسد، ابراز تمایل برای سفر به تهران و ... متمرکز شده بود. اما در نهایت جان کری با تاکید بر بکارگیری تمام توان خود برای بازداشتن ایران از دستیابی به سلاح هسته‌ای، خیال جمهوری‌خواهان راحت شد و سنا جان کری را برای تصدی وزارت خارجه آمریکا تایید کرد.
 
http://jahannews.com/images/docs/files/000271/nf00271558-2.jpg
 
پس از رای مثبت سنا به جان کری، اخباری مبنی بر ایرانی بودن داماد وزیر امور خارجه آمریکا منتشر شد.

براساس این اخبار، وانسا کری دختر کوچک جان کری از همسر اولش در سال 2009 با یک پزشک ایرانی ساکن آمریکا ازدواج کرده است. جولیا ترون همسر اول جان کری و مادر وانسا در سال 2006 درگذشت.

 http://jahannews.com/images/docs/files/000271/nf00271558-3.jpg
دکتر بهروز – برایان - والا ناهید جراح مغز و اعصاب به همراه همسرش وانسا کری در بیمارستان ماساچوست بوستون مشغول طبابت هستند. دکتر بهروز والا ناهید همچنین استادیار دانشگاه هاروارد در رشته جراحی اعصاب نیز هست.

 http://jahannews.com/images/docs/files/000271/nf00271559-2.jpg
مراسم عروسی بهروز ناهید و وانسا کری
 
دکتر وانسا کری و بهروز والا ناهید در همین بیمارستان در سال 2005 با یکدیگر آشنا شدند و پس از 4 سال در سال 2009 رسما ازدواج کردند. بنابر برخی اخبار غیررسمی، این زوج پیش‌تر به ایران نیز سفر کرده‌اند.
 
http://jahannews.com/images/docs/files/000271/nf00271559-3.jpg
 
بهروز والا ناهید فرزند دکتر نوشین پور حسن و دکتر رضا ناهید است که آن‌ها نیز سا‌ل‌هاست در آمریکا و در شهر لس‌آنجلس ساکن هستند.
 
منتقدان کری پس از انتشار این خبر ابراز نگرانی کرده‌اند که احساسات جان کری نسبت به ایران که بعضا آن‌ را ابراز کرده است – مانند تمایل به سفر به ایران و مخالفت با تشدید فشارها و حمله نظامی به ایران – بدلیل وجود روابط عاطفی با یک خانواده ایرانی است و این ارتباطات می‌تواند بر سیاست‌های وی در قبال ایران تاثیرگذار باشد.

منبع جهان نیوز




ادامه مطلب

[ سه شنبه 91/11/24 ] [ 9:54 عصر ] [ parsinews ]

با سرعت نور وارد اینترنت شوید

یک ترفند کاربردی؛
راه اندازی مرورگر گوگل کروم گاهی زمان بر می باشد،اما این ترفند می تواند سرعت راه اندازی گوگل کروم را افزایش دهد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،راه حل های بسیاری برای افزایش سرعت راه اندازی مرورگر گوگل کروم وجود دارد که یکی از ساده ترین آن ها پاک کردن تاریخچه و بروزرسانی نرم افزار است.

پاک کردن تاریخچه :

1-ابتدا وارد نرم افزار شده و سپس منوی اصلی آن را باز کنید.

 2-از منوی اصلی وارد History  شوید،سپس با انتخاب گزینه The beginning of Time  و کلیک روی clear browsing data کل تاریخچه را پاک کنید.




ادامه مطلب

[ سه شنبه 91/11/24 ] [ 9:41 عصر ] [ parsinews ]

به اخبار گوش ندهید!

حقیقتی در رابطه با زنان کشف شد؛
محققان و پژوهشگران به این نتیجه رسیده اند که گوش دادن به اخبار به منزله ورود به دنیای بدون آرامش است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : محققان،پژوهشگران و روان شناسان با انجام یکسری آزمایش های گوناگون بر روی هزارو 200 نفر شامل مرد و زن به نتایجی دست پیدا کرده اند.

آنان که با حدس و گمان گروهی و مورد مطالعه قرار دادن جامعه هدف متوجه شدند، کسانی که اخبار گوش می دهند دارای استرس مضاعف روانی آشفته تر از کسانی هستند که اخبار گوش نمی دهند و روزنامه مطالعه نمی کنند.

همچنین این نتیجه پیامدهایی را نیز به همراه داشت ولیکن در یک مورد مشترک اند که استرس را چه به صورت منفی افزایش خواهند داد.

در نهایت باید گفت محققان و روانشناسان برای تجویز درگیری های عصبی و آشفتگی روانی که موجب اختلال در کار روزمره و سایر نقش های اجتماعی می گردد دوری از اخبار و روزنامه و روی آوردن به نوشتن خاطرات را تجویز می کنند.

یک نکته بسیار ظریف و دقیق دیگری که توسط پژوهشگران کشف شد این بود که گروهی از خانم ها را به یک سالن امتحان درسی بردند و گروهی دیگر از خانم ها را نیز به سالن دیگری هدایت کردند و یک سالن را نیز با عطر گوناگون و خوشبو تمامی فضای جلسه امتحان را پر نمودند و سالن دیگر را به حالت عادی قرار دادند که در نهایت در بررسی تصحیح برگه ها با وجود اینکه افرادی انتخاب شده چند روز گذشته مشابه همان امتحان را داده بودند این بار در سالنی که از عطر پر گشته بود، خانم ها ضریب عملکرد بسیار بهتری از خود بروز دادند که  این نشان گر این است بوی معطر در رشد امواج مغزی و القای آرامش بیشتر برای خانم ها بسیار تاثیر گذار است./ل




ادامه مطلب

[ جمعه 91/11/20 ] [ 10:51 عصر ] [ parsinews ]

طعنه کرباسچی/جایگزین احتمالی وزیر کار/مرخصی یکساله عسگراولادی/دس

زمزمه‌های فارس/
طعنه کرباسچی/جایگزین احتمالی وزیر کار/مرخصی یک‌ساله عسگراولادی/دستگیری یک سلطنت‌طلب

خبرگزاری فارس: بلوتوث‌های قوم گرایانه در آستانه آزمون 92؛ سازش گفتمان اصلاحات،جایگزین امیدی شهرکی؛ یونسی و نوبخت در ستاد روحانی، گلایه آیت‌الله شاهرودی و ... برخی شنیده‌های این هفته خبرنگاران فارس است.

خبرگزاری فارس: طعنه کرباسچی/جایگزین احتمالی وزیر کار/مرخصی یک‌ساله عسگراولادی/دستگیری یک سلطنت‌طلب

خبرنگاران خبرگزاری فارس، در حوزه‌های خبری خود برخی اخبار و زمزمه‌های خبری را می‌شنوند یا دریافت می‌کنند که بعضاً جزئیات دقیقی از آنها مشهود نیست و یا روایی آنها به درجه‌ای نرسیده ‌است که به عنوان خبر مستقل منتشر شوند. در عین حال، بخش عمده‌ای از این شنیده‌ها پس از چندی، با دریافت جزئیات و مستندات بیشتر، به عنوان خبر مستقل بر روی خروجی قرار می‌گیرند.

به منظور آگاهی مخاطبان از این شنیده‌های خبری، خبرگزاری فارس در نظر دارد هر هفته «دوشنبه‌ها» برخی از این اخبار را در قالب بسته‌ای با عنوان «زمزمه‌های فارس» ارائه ‌کند که این بسته، امروز فراروی شماست.

ادامه مطلب...


ادامه مطلب

[ دوشنبه 91/11/16 ] [ 8:20 عصر ] [ parsinews ]

گزارش مشروح جلسه جنجالی مجلس برای استیضاح وزیر کار

فارس گزارش می دهد
گزارش مشروح جلسه جنجالی مجلس برای استیضاح وزیر کار

خبرگزاری فارس: بر اساس رأی امروز نمایندگان مجلس، شیخ‌الاسلامی نمی‌تواند به فعالیت خود در ساختمان وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خیابان "آزادی" ادامه دهد.

خبرگزاری فارس: گزارش مشروح جلسه جنجالی مجلس برای استیضاح وزیر کار

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ساعت 8:10 صبح امروز زنگ آغاز جلسه علنی مجلس را به صدا درآورد.

به گفته لاریجانی در آغاز جلسه امروز 218 نماینده در مجلس حضور داشتند.

بهارستان نشینان بعد از استماع آیات کلام الله مجید و ترجمه آیات، فیلم کوتاهی به مناسبت دهه فجر دیدند و پس از آن بررسی استیضاح شیخ‌الاسلامی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی را در دستور کار خود قرار دادند.

طرح استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه احتماعی 4 بهمن ماه با 18 امضا و در 7 بند از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

ادامه مطلب...


ادامه مطلب

[ یکشنبه 91/11/15 ] [ 8:16 عصر ] [ parsinews ]

گرفتن مدرک تحصیلی یک ارزش و ازدواج یک ضرورت است

 

تسهیل ازدواج فرهنگ جامعه ایرانی اسلامی است
براستی اگر جامعه ایرانی بپذیرد که طی کردن مدارج بالای علمی بعنوان یکی ارزش است، اما ازدواج یک ضرورت دینی،...
"صراط"- دخترم قصد ازدواج نداره میخواد لیسانس بگیره! آقازادمون تا ارشدشو تموم نکنه فکر زن گرفتن و باید از سرش بیرون کنه!؛ آری اینها جمله هایست که این روزها خانواده های ایرانی با اتکای با آن امر مقدس ازدواج را برای فرزندانشان به تاخیر می اندازند، بدون اینکه توجه داشته باشند این کار چه تبعات منفی را علاوه براینکه روی فرزندشان می گذارد بر روی جامعه خواهد گذاشت.
در این باره سرپرست مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی وزارت جوانان از جمعیت 23 میلیونی جوان کشور خبر داد و گفت: "بیشترین جمعیت جوان کشور در سنین 25 تا 29 سال که بهترین سن ازدواج است قرار دارند و باید سیاستهای تشویقی ازدواج برای این سنین افزایش یابد تا شاهد رشد آمار ازدواج در سنین اعلام شده باشیم".
به گفته حسن زاده، 8 میلیون و 672 هزار و 584 نفر از جوانان در رده سنی 25 تا 29 سال است که در این رده سنی جمعیت مردان بیشتر از زنان بوده و این خود هشداری به مسئولان و کارشناسان برای تاخیر در سن ازدواج است.


[ شنبه 91/11/7 ] [ 9:53 عصر ] [ parsinews ]