سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هیات مدیره جدید میزان انتخاب شدند

هیات مدیره جدید میزان انتخاب شدند

با برگزاری مجمع عمومی عادی شرکت تعاونی اعتبار میزان در روز 13 تیرماه ، هیات مدیره جدید موسسه میزان انتخاب شدند . 
به گزارش روابط عمومی موسسه میزان ، در جلسه ای که در مورخه 13 تیر ماه جاری در مجتمع فرهنگی مکتب الزهرا (س) در مشهد مقدس برگزار شد ، پس از استماع گزارش هیات مدیره و بازرس ، طرح و تصویب صورت های مالی شرکت در سال 1391 و بودجه سال 1392 شرکت به تصویب اعضاء رسید . 
آن گاه دستور کار جلسه به انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره اختصاص یافت که در این خصوص آقای بخشی نژاد به عنوان رئیس مجمع از کاندیداهای عضویت در هیات مدیره خواست هر یک برنامه ها و کارنامه کاری خود را به حاضران در جلسه ارائه دهند .
در ادامه 14 کاندیدای عضویت در هیات مدیره میزان ، هر یک به معرفی خود پرداختند و پس از آن رأی گیری به عمل آمد . 
علاوه بر هیات رئیسه جلسه ، نمایندگان دادستانی و اداره کل تعاون خراسان نیز در این جلسه نظارت بر کار رای گیری را بر عهده داشتند که در پایان رأی گیری نتایج زیر حاصل شد : 
1- احسان حلمی : 935 رأی 
2- سیدمحمد باقر حسینی : 846 رأی 
3- مجتبی خضری : 814 رأی 
4- محمد عیلامی : 770 رأی
5- سید حبیب سیدی ثانی : 513 رأی
 
ضمناً سید مهدی هاشمی با 350 و طاهر طاهری انارکی با 188 رأی به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انتخاب شدند

 
 



ادامه مطلب

[ یکشنبه 92/4/16 ] [ 11:43 عصر ] [ parsinews ]

حسن روحانی رئیسجمهور منتخب

با کسب 18میلیون و 613هزار و 329رأی
حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب شد+بیوگرافی

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با کسب 18میلیون 613هزار و 329رأی از مجموع 36میلیون و 704 هزارو 156 رای ماخوذه، رئیس‌جمهور منتخب مردم شد.

خبرگزاری فارس: حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب شد+بیوگرافی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مصطفی محمدنجار وزیر کشور گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با کسب 18میلیون 613 هزار 329 رأی اکثریت مطلق آرا را کسب و رئیس‌جمهور شد.

نجار تاکید کرد: در مجموع 36 میلیون و 704 هزار و 156 نفر در انتخابات شرکت کردند که نشان دهنده حضور 72.7 درصدی مردم در انتخابات است.

زندگینامه

«حسن فریدون روحانی» 21 آبان 1327 در سرخه از توابع استان سمنان دیده به جهان گشود؛ وی تحصیلات ابتدایی را در شهرستان محل تولدش گذراند و تحصیلات حوزوری را از سال 39 در حوزه علمیه صادقیه سمنان آغاز کرد.

او در سال 1340 وارد حوزه علمیه قم شد و از محضر اساتیدی چون حضرات آیات سید محمد محقق داماد، شیخ مرتضی حائری، سید محمدرضا گلپایگانی، محمد فاضل لنکرانی، شیخ محمد شاه‌آبادی و سلطانی بهره برد.

روحانی همزمان در سال 1348 به دانشگاه تهران راه یافت و در سال 1351 دانشنامه لیسانس خود را در مقطع کارشناسی در رشته حقوق قضایی اخذ کرد.

وی با ادامه تحصیل در انگلیس مدرک کارشناسی ارشد (M.Phil) در رشته حقوق عمومی و دانشنامه دکتری (Ph.D) در رشته حقوق اساسی را از دانشگاه کلدونیان گلاسکو دریافت کرد و با کسب پروانه وکالت از کانون وکلا در سال 86، وکیل پایه یک دادگستری شد.

حسن روحانی فعالیت سیاسی خود علیه رژیم ستمشاهی را از دوران جوانی آغاز کرد؛ عمده فعالیت‌های وی در همراهی با نهضت امام خمینی (ره)، سفرهای تبلیغاتی و سخنرانی علیه رژیم پهلوی از سال 44 و نتیجه آن حبس و ممنوع‌المنبری بود.

وی در آبان 1356 در مراسم بزرگداشت شهادت مصطفی خمینی در مسجد ارک تهران برای نخستین بار لقب «امام» را برای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به کار برد و پس از آنکه تحت تعقیب ساواک قرار گرفت، به توصیه شهید بهشتی و استاد مطهری از کشور خارج شد و مدتی نیز آن‌سوی مرزها به سخنرانی و تبلیغ برای دانشجویان خارج از کشور پرداخت و پس از تبعید حضرت امام (ره) به فرانسه، به جمع یاران همراه ایشان پیوست.

حسن روحانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در اولین اقدام در سال 58، به ساماندهی وضعیت ارتش و پادگان‌های نظامی پرداخت و در سال 59 ردای نمایندگی ملت در مجلس شورای اسلامی را بر تن کرد و پنج دوره قانونگذاری (به مدت 20 ‌سال) را در کارنامه خود ثبت کرد.

عضویت و ریاست شورای سرپرستی سازمان صدا و سیما از سال 1359 تا سال 1362 از دیگر مسئولیت‌های وی در دوران پس از انقلاب بوده است.

روحانی در دوران جنگ تحمیلی مسئولیت‏های متعددی از جمله عضویت در شورایعالی دفاع، عضویت در شورایعالی پشتیبانی جنگ، معاونت فرماندهی جنگ، ریاست ستاد قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء و فرماندهی پدافند هوایی کل کشور را برعهده داشت و بین سال‌های 1367 تا 1368 نیز به معاونت جانشین فرماندهی کل قوا منصوب شد.

وی به پاس سال‌ها حضور در مسئولیت‌های مختلف در دوران دفاع مقدس، از سوی مقام معظم رهبری مفتخر به دریافت نشان درجه دو فتح و نشان درجه یک نصر شد.

روحانی پس از بازنگری قانون ‏اساسی جمهوری اسلامی ایران و تشکیل نهاد شورایعالی امنیت ملی سمت نمایندگی مقام معظم رهبری در این شورا را بر عهده گرفت و 13 سال نیز به عنوان مشاور امنیت ملی رؤسای جمهور سابق انجام وظیفه کرده است.

وی از سال 1370 به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام درآمد و تاکنون نیز در این سمت فعالیت دارد و علاوه بر ریاست کمیسیون سیاسی و امنیتی و دفاعی مجمع، ریاست مرکز تحقیقات استرتژیک این نهاد نیز بر عهده اوست.

حسن روحانی در انتخابات میان‏دوره‏ای سومین دوره مجلس خبرگان رهبری در 29 بهمن 1378 از حوزه انتخابیه استان سمنان به نمایندگی مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد و در سال 1385 نیز از استان تهران به این مجلس راه یافت و در حال حاضر ریاست کمیسیون سیاسی و اجتماعی این مجلس را بر عهده دارد.

اگر چه روحانی به صورت همزمان به فعالیت‌های علمی اشتغال داشته، اما حضور مستمر وی در دانشگاه، موجب دوری او از مسئولیت‌های کلیدی نبوده و روحانی با تصدی 16 ساله مسئولیت دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخی مسئولیت پرونده هسته‌ای کشورمان را بر عهده داشت.

پس از تشکیل دولت محمود احمدی‌نژاد، مسئولیت پرونده هسته‌ای به علی لاریجانی واگذار شد و روحانی که همچنان در مقام نماینده مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی قرار دارد، با نگارش کتاب «امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای» به ثبت خاطرات خود از دوران مسئولیتش در شورا و پیگیری پرونده هسته‌ای پرداخت.

حسن روحانی در 22 فروردین 92 در یک گردهمایی با حضور جمعی از هوادارانش در مجتمع آدینه تهران و با شعار «دولت تدبیر و امید» برای انتخابات ریاست جمهوری رسماً اعلام کاندیداتوری کرد.

ریاست ستاد انتخاباتی وی بر عهده محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنایع و معادن دولت‌های اول و دوم هاشمی رفسنجانی قرار دارد و اکبر ترکان وزیر دفاع و راه دولت‌های اول و دوم سازندگی قائم مقام و معاون ستاد انتخاباتی روحانی است و سخنگویی وی بر عهده محمدباقر نیکبخت دبیر کل حزب اعتدال و توسعه قرار دارد.




ادامه مطلب

[ شنبه 92/3/25 ] [ 9:9 عصر ] [ parsinews ]

جمعه حماسه/39/ وزیر کشور در جمع خبرنگاران اعلام کرد

میلیون و 470 هزار نفر واجد شرایط/ یک میلیون و 600 هزار رأی اولی

وزیر کشور تعداد رای اولی‌ها را یک میلیون و 600 هزار نفر و تعداد کل واجدین شرایط را 50 میلیون و 470 هزار نفر اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: 50 میلیون و 470 هزار نفر واجد شرایط/ یک میلیون و 600 هزار رأی اولی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس مستقر در وزارت کشور، مصطفی محمدنجار وزیر کشور طی سخنانی در شبکه خبر با اشاره به حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات گفت: خوشبختانه پیش از آغاز انتخابات مردم در پای شعبه‌های صندوق‌های رای حضور یافتند تا رای خود را به صندوق بیندازند.

وی در پاسخ به سؤال مجری درباره اینکه چه زمانی نتایج رای‌گیری اعلام خواهد شد، گفت: به محض اینکه کار شمارش آرا با پایان زمان رای‌گیری آغاز شود ما اطلاعات را از طریق صدا و سیما و بیانیه‌های مرتبط با آن اعلام می‌کنیم.

وی افزود: هر زمانی نتیجه نهایی مشخص شود ما آن را اعلام می‌کنیم.

وزیر کشور درباره صندوق‌های سیار برای اخذ رای گفت: برابر قانون در مناطق صعب‌العبور و مکان‌هایی که تردد امکان‌پذیر نیست از صندوق سیار استفاده می‌شود.

همچنین نجار در پاسخ به سؤال دیگری درباره اعلام نتایج انتخابات قبل از زمان رای‌گیری گفت:‌ما از رسانه‌ها و ستادهای انتخابات تقاضا می‌کنیم که چنین اخباری را منتشر نکنند چرا که تنها منبع اخبار ستاد انتخابات و بیانیه‌های آن می‌باشد که از طریق صدا و سیما منتشر می‌شود.

همچنین وزیر کشور درباره تعداد رای اولی‌ها گفت: امسال یک میلیون و 600 هزار رای اولی داریم و نزدیک به 50 میلیون و 470 هزار نفر نیز واجد شرایط رای دادن هستند.




ادامه مطلب

[ جمعه 92/3/24 ] [ 1:28 عصر ] [ parsinews ]

جهش چشمگیر آرای حسن روحانی در نظر سنجی ها

جهش چشمگیر آرای حسن روحانی در نظر سنجی ها

بر اساس نظرسنجی های مختلف حسن روحانی جهش چشمگیری پس از اعلام حمایت ایت الله هاشمی و سید محمد خاتمی و کناره گیری دکتر عارف داشته اشت.این نظر سنجی ها که توسط سازمان ها و نهاد های معتبر انجام شده است جهش 10 - 15 درصدی حسن روحانی را در نظر سنجی ها نشان می دهد .

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


بر اساس نظرسنجی های مختلف حسن روحانی جهش چشمگیری پس از اعلام حمایت ایت الله هاشمی و سید محمد خاتمی  و کناره گیری دکتر عارف داشته اشت.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب، این نظر سنجی ها که توسط برخی سازمان ها و نهاد های معتبر انجام شده است جهش 10  - 15  درصدی حسن روحانی را در نظر سنجی ها نشان می دهد .

در نظر سنجی ها نشان می دهد با این اوصاف و در صورتی که هجوم آرا به سوی حسن روحانی به همین اندازه بماند و موج فراگیر برای رای دادن بیشتر نشود روحانی به همراه قالیباف در دور دوم انتخابات حاضر خواهند شد .

از سوی دیگر برخی ناظران سیاسی حتی پا را فراتر گذاشته و معتقدند طی 1-2 روز اینده و با اعلام حمایت چهر های مشهور دیگر از روحانی و اطلاع رسانی آن به مردم حتی امکان پیروزی قاطع وی در دور نخست وجود دارد.

در نظر سنجی ها پس از روحانی و قالیباف به ترتیب رضایی ، ولایتی ، جلیلی و غرضی  در رتبه های بعدی قرار میگیرند




ادامه مطلب

[ جمعه 92/3/24 ] [ 1:22 عصر ] [ parsinews ]

این روزهای ایران و تهران به روایت گاردین

[ جمعه 92/3/24 ] [ 1:17 عصر ] [ parsinews ]

تازهترین اظهار نظر انتخاباتی رفسنجانی

در دیدار جمعی از دانشجویان مطرح شد
تازه‌ترین اظهار نظر انتخاباتی رفسنجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز رضایت از شرایط موجود، اعلام کرد: ضمن احترامی که برای کاندیداها قائلم، به دکتر حسن روحانی رأی می‌دهم.

خبرگزاری فارس: تازه‌ترین اظهار نظر انتخاباتی رفسنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس، اکبر هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از جوانان فعال دانشجویی از تهران، قم و دیگر استان‌های کشور با تاکید بر شور و نشاط جوانی در عمل و ادبیات حماسی در جوانان کشور گفت: موقعیت کنونی جمهوری اسلامی ایران خطیر است.

وی افزود: باید افرادی در مصدر امور قرار گیرند که بتوانند خواسته‌های جوانان را درک کرده و کشورمان را به موقعیت واقعی خود برگرداند نه اینکه به دلیل بی تدبیری و افراط گرایی زمینه تهدید و تحریم‌های بیشتر دشمنان را فراهم کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توجه ویژه دین مبین اسلام به عقلانیت، تفکر و آزادی بیان و گفت‌وگو که پیامبر بزرگ اسلام الگوی این رفتار در عصر خود بودند، گفت: لازمه، اقناع مردم به ویژه جوانان مذاکره مشورت و تعامل با تمام گروه‌های عضو خانواده انقلاب است.

هاشمی رفسنجانی با استناد به آیه‌های سوره آل عمران در خصوص مباهله که خداوند می فرماید "استدلال های خود را با دیگران در میان بگذارید و اگر نپذیرفتند مباهله کنید"، افزود: این نشان عظمت پیامبر اسلام است که در عین حقانیت، منطق مذاکره و گفت‌و‌‌گو را برای ترویج و معرفی اصول دین مبین اسلام به‌کار می گیرد و در شرایط امروز نیز همین روش باید الگو و سرمشق مسئولان کشور باشد.

وی افراط‌گرایی را بدترین آفت برای جوامع بشری توصیف کرد و ادامه داد: از ابتدای مبارزه تاکنون از افراط و تفریط حذر داشته‌ام و سعی کرده‌ام همیشه در خط اعتدال و منطق قدم برداشته تا دچار نقصان نشویم.

وی در تشریح دلایل حضور خود در انتخابات اخیر ریاست جمهوری گفت: بنده واقعا تصمیمی برای حضور نداشتم ولی وقتی با تقاضاهای جمع کثیری از جوانان و قشرهای مختلف مردم و علما و مراجع مواجه شدم با یک کلمه‌ای که در جواب آنان اظهار داشتم که نمی‌گویم نمی‌آیم ولوله‌ای در محافل افراطیون ایجاد کرد و هجمه‌های خود علیه بنده را با توسل به هر شیوه‌ای تشدید کردند.

هاشمی رفسنجانی خاطر نشان کرد: در نهایت به دلیل اینکه نمی خواستم مستبد به رای باشم، تصمیم به حضور در انتخابات گرفتم.

وی با بیان اینکه اکنون از شرایط به وجود آمده راضی هستم گفت: تنها دلیلی که باعث حضور بنده شد و آن را نیز قبل از ثبت‌نام خدمت رهبری معظم انقلاب گفتم خلق حماسه سیاسی مورد نظر ایشان بود.

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام گزارش داد: "آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به تحمل بداخلاقی ها و تخریبهایی که طی سال‌های گذشته تاکنون از سوی افراطیون بی ریشه متوجه وی بوده است"، گفت: البته مرز نقادی و انتقاد سازنده از تخریب جداست و بنده در این سال‌ها سعی کرده‌ام بر اساس اخلاق اسلامی صبر و تحمل را پیشه خود کنم که به لطف خداوند تاکنون در این مسیر قدم گذاشته‌ام.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سؤالی در خصوص علت عدم احراز صلاحیتش گفت: با توجه به شور و نشاطی که در سراسر کشور پس از اعلام حضورم در انتخابات ایجاد شد و از آنجا که در مسیر تایید صلاحیت بنده نیز بهانه و مشکلی نبود، یک مقام ارشد امنیتی برخلاف عرف و قانون، شخصا در جلسه بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان حضور یافت.

هاشمی رفسنجانی مدعی شد: حضور وی ابتدا مورد اعتراض برخی از اعضای شورای نگهبان قرار گرفت و نهایتا به اعضای شورای نگهبان گفت که حضور هاشمی در انتخابات می تواند موجب پیروزی قاطع و با رای بالای مردم شود که با راه و رسم آنها سازگار نیست و لذا این شورا را متقاعد کرد که به بهانه شرایط جسمی رای به عدم احراز صلاحیت بنده دهند.

وی ادامه داد: البته برغم اطلاع کافی از موانع ایجاد شده و مباحث انجام شده در محافل مختلف علیه بنده به ویژه در شورای نگهبان، هیچ وقت به خاطر مصالح نظام اسلامی نخواسته‌ام با اختلاف و دعواهای سیاسی وحدت جامعه مخدوش شود ولی برخی واقعیت‌ها باید در تاریخ ثبت شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به سابقه دعوت خود از ناطق نوری برای پذیرفتن کاندیداتوری ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: پس از اینکه ایشان دعوت بنده را نپذیرفت مشترکا به آقای روحانی پیشنهاد کردیم که ایشان به صورت مشروط پیشنهاد مارا پذیرفت.

هاشمی رفسنجانی با تجلیل و قدردانی از شخصیت علمی و متعهد محمدرضا عارف، اعلام انصراف او را تصمیمی بزرگ و ارزشمند خواند و گفت: دکتر عارف یکی از عالم‌ترین شخصیت‌های دانشگاهی در رشته خود بوده و شخصیت متعهد و با اخلاقی است.

وی افزود: آقای دکتر عارف برای جلوگیری از تفرقه، این مسیر را انتخاب کرد چرا که ایشان از ابتدا نیز برای هوا و هوس قدم در این میدان نگذاشته بود و شخصیتی نجیب و با اصالت و متدین دارد.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: نهایتا حجت‌الاسلام خاتمی که ایشان نیز ساعت‌ها مشورت و افکارسنجی و نشست با مشاوران داشت به دکتر عارف پیشنهاد انصراف داد که در نهایت آقای عارف نیز در کمال فروتنی آن را پذیرفت.

وی شرکت در انتخابات را اصلی مهم و ضروری دانست و ضمن دعوت از همه مردم برای حضور پر شور در پای صندوق های رای افزود: آقای دکتر حسن روحانی با مشورت بنده قدم در راه انتخابات گذاشت و با احترامی که برای کاندیداهای دیگر قائلم به دکتر روحانی رای می دهم و ایشان را برای تصدی قوه مجریه مناسب‌تر می دانم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بدانید که رای اظهار عقیده بسیار مهمی است که نباید آن را کوچک شمرد و باید به دور از هر گونه تعصب و افراط باشد چرا که در آینده نزد خداوند و مردم باید پاسخگو باشیم.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: تفکرات و عقاید آقای روحانی برای همه مشخص شده است و امیدوارم حماسه سیاسی مورد نظر رهبری با تدبیر مسئولان و امانت‌داری صحیح آنها اتفاق بیافتد.

در ابتدای این دیدار، تنی چند از دانشجویان به نمایندگی از حضار، با بیان دغدغه‌ها و مشکلات جامعه به ویژه جوانان خواستار رهنمودهای هاشمی رفسنجانی در خصوص مسائل مطروحه و به ویژه انتخابات شدند.

منبع :خبرگزاری فارس




ادامه مطلب

[ چهارشنبه 92/3/22 ] [ 12:47 صبح ] [ parsinews ]

جدول پخش برنامههای تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری از سیما

فارس گزارش می‌دهد
جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری از سیما

در قرعه کشی که ساعتی پیش با حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، جدول زمان پخش برنامه های تبلیغی نامزدها از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی مشخص شد.

خبرگزاری فارس: جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری از سیما
? گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

به گزارش خبرنگار فارس، در مراسم قرعه کشی که با حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، جدول زمان پخش برنامه های تبلیغی نامزدها شامل مناظره‌های مشترک، گفت‌وگوهای رادیویی و مستندهای تبلیغاتی آنها از شبکه های رادیویی و تلویزیونی مشخص شد.

 

بر اساس این گزارش، طبق قرعه‌کشی انجام‌شده، شماره ویژه هر کاندیدا با حضور نماینده قانونی اش مشخص شد.

 

مطابق قرعه‌کشی انجام‌شده، محسن رضایی با شماره 18 ، علی اکبر ولایتی با شماره 13، محمدباقر قالیباف با شماره 16، غلامعلی حداد عادل با شماره 14، محمدرضا عارف با شماره 11، محمدغرضی با شماره 17، حسن روحانی با شماره 12 و سعید جلیلی با شماره 15 شناخته شدند.

 

برنامه تبلیغاتی محسن رضایی از شبکه های رسانه ملی

 

شنبه: 4 خرداد؛ شبکه اول سیما - برنامه با دوربین- ساعت 20

پنج شنبه: 9 خرداد؛ شبکه دوم سیما- گفتگوی ویژه خبری- ساعت 22.45 دقیقه

یکشنبه: 12 خرداد؛ شبکه جام جم- پاسخ به ایرانیان خارج از کشور- ساعت 23.30 دقیقه

دوشنبه: 13 خرداد؛ شبکه اول سیما- مستند اول- ساعت 20.10 دقیقه

این مستند ساعت 23.30 همان شب از شبکه جام جم تکرار خواهد شد

شنبه: 18 خرداد؛ شبکه سوم سیما- پاسخ به سؤالات جوانان- ساعت 19.10 دقیقه

یکشنبه: 19 خرداد؛ شبکه اول سیما- مستند دوم- ساعت 23.30 دقیقه

مستند دوم این نامزد نیز همان شب ساعت 30 دقیقه بامداد از شبکه جام جم تکرار خواهد شد.

دوشنبه: 20 خرداد؛ شبکه خبر- گفتگوی ضبط شده- ساعت 22.30 دقیقه

سه شنبه: 21 خرداد؛ شبکه چهار سیما- پاسخ به سؤالات کارشناسان- ساعت 18/10 دقیقه

 

برنامه تبلیغاتی علی اکبر ولایتی از شبکه های رسانه ملی

 

یکشنبه: 5 خرداد؛ شبکه دوم سیما- گفتگوی ویژه خبری- ساعت 22.45 دقیقه

دوشنبه: 6 خرداد؛ شبکه اول سیما- برنامه با دوربین- ساعت 20

چهارشنبه: 8 خرداد؛ شبکه جام جم- پاسخ به سؤالات ایرانیان خارج از کشور- ساعت 23.30 دقیقه

شبنه 13 خرداد؛ شبکه اول سیما- مستند اول- ساعت 20.10 دقیقه

این مستند همان شب ساعت 23.30 دقیقه از شبکه جام جم پخش خواهد شد.

پنج شنبه: 16 خرداد؛ شبکه سوم سیما- پاسخ به سؤالات جوانان- ساعت 19.10 دقیقه

یکشنبه: 19 خرداد؛ شبکه خبر- گفتگوی ضبط شده- ساعت 22.30 دقیقه

دوشنبه: 20 خرداد؛ شبکه اول سیما- مستند دوم- ساعت 23.30 دقیقه

این مستند همان شب ساعت 30 دقیقه بامداد از جام جم پخش خواهد شد

چهارشنبه: 22 خرداد؛ شبکه 4 سیما- پاسخ به کارشناسان- ساعت 18.10 دقیقه

 

برنامه تبلیغاتی محمد باقر قالیباف از شبکه های رسانه ملی

 

سه شنبه: هفتم خرداد؛ شبکه دوم سیما- گفتگوی ویژه- ساعت 22.45 دقیقه

چهارشنبه: 8 خرداد؛ شبکه اول سیما- برنامه با دوربین- ساعت 20

شنبه: یازدهم خرداد؛ شبکه جام جم- پاسخ به ایرانیان خارج از کشور- ساعت 23.30 دقیقه

سه شنبه: 14 خرداد؛ شبکه سوم سیما- پاسخ به سؤالات جوانان- ساعت 19.10 دقیقه

پنجشنبه: 16 خرداد؛ شبکه اول سیما- مستند اول- ساعت 20.10 دقیقه

این مستند همان شب ساعت 23.30 از شبکه جام جم تکرار خواهد شد.

یکشنبه: 19 خرداد؛ شبکه چهار سیما- پاسخ به سؤالات کارشناسان- ساعت 18.10 دقیقه

سه شنبه: 21 خرداد؛ شبکه اول سیما- مستند دوم- ساعت 23.30 دقیقه

این مستند نیز همان شب ساعت 30 دقیقه بامداد از جام جم پخش می شود.

چهارشنبه: 22 خرداد؛ شبکه خبر- گفتگوی ضبط شده- ساعت 22.30 دقیقه

 

برنامه تبلیغاتی غلامعلی حداد عادل از شبکه های رسانه ملی

 

دوشنبه: 6 خرداد؛ شبکه جام جم- پاسخ به سؤالات ایرانیان خارج از کشور- ساعت 23.30 دقیقه

پنج شنبه: 9 خرداد؛ شبکه اول سیما- برنامه با دوربین- ساعت 20

یکشنبه: 12 خرداد؛ شبکه دوم سیما- گفتگوی ویژه خبری- ساعت 22.45 دقیقه

سه شنبه: 14 خرداد؛ شبکه چهار سیما- پاسخ به سوالات کارشناسان- ساعت 18.10 دقیقه

پنج شنبه: 16 خرداد؛ شبکه اول سیما- مستند اول- ساعت 23.30 دقیقه

این مستند همان شب در ساعت 30 دقیقه بامداد از جام جم پخش خواهد شد.

شنبه: 18 خرداد؛ شبکه خبر- گفتگوی ضبط شده- ساعت 22.30 دقیقه

یکشنبه: 19 خرداد؛ شبکه سه سیما- پاسخ به سؤالات جوانان- ساعت 19.10 دقیقه

سه شنبه: 21 خرداد؛ شبکه اول سیما- مستند دوم- ساعت 20.10 دقیقه

این مستند همان شب ساعت 23.30 دقیقه از شبکه جام جم تکرار می شود.

 

برنامه تبلیغاتی محمد رضا عارف از شبکه های رسانه ملی

 

یکشنبه: 5 خرداد؛‌ شبکه جام جم- پاسخ به سؤالات ایرانیان خارج از کشور- ساعت 23.30 دقیقه

چهارشنبه: 8 خرداد؛ شبکه دوم سیما- گفتگوی ویژه خبری- ساعت 22.45 دقیقه

شنبه: 11 خرداد؛ شبکه اول سیما- برنامه با دوربین- ساعت 20

دوشنبه: 13 خرداد؛ شبکه سوم سیما- پاسخ به سؤالات جوانان- ساعت 19.10 دقیقه

شنبه: 18 خرداد؛ شبکه اول سیما- مستند اول- ساعت 20.10 دقیقه

این مستند همان شب ساعت 23.30 دقیقه از جام جم پخش می شود.

دوشنبه: 20 خرداد؛ شبکه چهارم سیما- پاسخ به کارشناسان- ساعت 18.10 دقیقه

سه شنبه: 21 خرداد؛ شبکه خبر- گفتگوی ضبط شده- ساعت 22.30 دقیقه

چهارشنبه: 22 خرداد؛ شبکه اول سیما- مستند دوم- ساعت 23.30 دقیقه

این مستند نیز همان شب ساعت 30 دقیقه بامدد از جام جم پخش مجدد می شود.

 

برنامه تبلیغاتی سید محمد غرضی از شبکه های رسانه ملی

 

شنبه: 4 خرداد؛ شبکه جام جم - پاسخ به سؤالات ایرانیان-، ساعت 23.30 دقیقه

شنبه: 11 خرداد؛ شبکه دوم سیما- گفتگوی ویژه خبری- ساعت 22.45 دقیقه

یکشنبه: 12 خرداد؛ شبکه اول سیما- برنامه با دوربین- ساعت 20

دوشنبه: 13 خرداد؛ شبکه چهارم سیما- پاسخ به سؤالات کارشناسان- ساعت 18/10دقیقه

پنج شنبه: 16 خرداد؛ شبکه خبر- گفتگوی ضبط شده- ساعت 22.30 دقیقه

شنبه: 18 خرداد؛ شبکه اول سیما- مستند اول- ساعت 23.30 دقیقه

این مستند همان شب ساعت 30 دقیقه بامداد از شبکه جام جم پخش خواهد شد.

دوشنبه: 20 خرداد؛ شبکه سوم سیما- پاسخ به سؤالات جوانان- 19.10 دقیقه

چهارشنبه: 22 خرداد؛ شبکه اول سیما- مستند دوم- ساعت 20.10 دقیقه

مستند دوم این نامزد همان شب ساعت 23.30 دقیقه از شبکه جام جم پخش مجدد خواهد شد.

 

برنامه تبلیغاتی حسن روحانی از شبکه‌های رسانه ملی

 

دوشنبه: 6 خرداد؛ شبکه دوم سیما- گفتگوی ویژه خبری- ساعت 22.45 دقیقه

سه شنبه: 7 خرداد؛ شبکه اول سیما- برنامه با دوربین- ساعت 20

پنج شنبه: 9 خرداد؛ شبکه جام جم- پاسخ به سؤالات ایرانیان خارج از کشور- ساعت 23.30 دقیقه

دوشنبه: 13 خرداد؛ شبکه خبر- گفتگوی ضبط شده- ساعت 22.30 دقیقه

سه شنبه: 14 خرداد؛ شبکه اول سیما- مستند اول- ساعت 23.30 دقیقه

شبکه جام جم ساعت 30 دقیقه بامداد، همان روز این مستند را پخش خواهد کرد.

پنج شنبه: 16 خرداد؛ شبکه چهارم سیما- پاسخ به کارشناسان- ساعت 18.10 دقیقه

دوشنبه: 20 خرداد؛ شبکه اول سیما- مستند دوم- ساعت 20.10 دقیقه

این مستند همان شب ساعت 23.30 دقیقه از جام جم نیز پخش می شود.

چهارشنبه: 22 خرداد؛ شبکه سوم سیما- پاسخ به سؤالات جوانان- ساعت 19.10 دقیقه

 

برنامه تبلیغاتی سعید جلیلی از شبکه های رسانه ملی

 

شنبه: 4 خرداد؛ شبکه دوم سیما- گفتگوی ویژه خبری- ساعت 22.45 دقیقه

یکشنبه: 5 خرداد؛ شبکه اول سیما- برنامه با دوربین- ساعت 20

سه شنبه 7 خرداد؛ شبکه جام جم- پاسخ به سؤالات ایرانیان خارج از کشور- ساعت 23.30 دقیقه

دوشنبه: 13 خرداد؛ شبکه اول سیما- مستند اول- ساعت 23.30 دقیقه

این مستند همان شب ساعت 30 دقیقه بامداد از شبکه جام جم پخش می شود.

سه شنبه: 14 خرداد؛ شبکه خبر- گفتگوی ضبط شده- ساعت 22.30 دقیقه

شنبه: 18 خرداد؛ شبکه چهار سیما- پاسخ به سؤالات کارشناسان- ساعت 18.10 دقیقه

یکشنبه: 19 خرداد؛ شبکه اول سیما- مستند دوم- ساعت 20.10 دقیقه

این مستند همان شب ساعت 23.30 دقیقه از جام جم نیز پخش می شود.

سه شنبه؛ شبکه سوم سیما- پاسخ به سؤالات جوانان- ساعت 19.10 دقیقه




ادامه مطلب

[ شنبه 92/3/4 ] [ 12:5 صبح ] [ parsinews ]