سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعه حماسه/39/ وزیر کشور در جمع خبرنگاران اعلام کرد

میلیون و 470 هزار نفر واجد شرایط/ یک میلیون و 600 هزار رأی اولی

وزیر کشور تعداد رای اولی‌ها را یک میلیون و 600 هزار نفر و تعداد کل واجدین شرایط را 50 میلیون و 470 هزار نفر اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: 50 میلیون و 470 هزار نفر واجد شرایط/ یک میلیون و 600 هزار رأی اولی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس مستقر در وزارت کشور، مصطفی محمدنجار وزیر کشور طی سخنانی در شبکه خبر با اشاره به حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات گفت: خوشبختانه پیش از آغاز انتخابات مردم در پای شعبه‌های صندوق‌های رای حضور یافتند تا رای خود را به صندوق بیندازند.

وی در پاسخ به سؤال مجری درباره اینکه چه زمانی نتایج رای‌گیری اعلام خواهد شد، گفت: به محض اینکه کار شمارش آرا با پایان زمان رای‌گیری آغاز شود ما اطلاعات را از طریق صدا و سیما و بیانیه‌های مرتبط با آن اعلام می‌کنیم.

وی افزود: هر زمانی نتیجه نهایی مشخص شود ما آن را اعلام می‌کنیم.

وزیر کشور درباره صندوق‌های سیار برای اخذ رای گفت: برابر قانون در مناطق صعب‌العبور و مکان‌هایی که تردد امکان‌پذیر نیست از صندوق سیار استفاده می‌شود.

همچنین نجار در پاسخ به سؤال دیگری درباره اعلام نتایج انتخابات قبل از زمان رای‌گیری گفت:‌ما از رسانه‌ها و ستادهای انتخابات تقاضا می‌کنیم که چنین اخباری را منتشر نکنند چرا که تنها منبع اخبار ستاد انتخابات و بیانیه‌های آن می‌باشد که از طریق صدا و سیما منتشر می‌شود.

همچنین وزیر کشور درباره تعداد رای اولی‌ها گفت: امسال یک میلیون و 600 هزار رای اولی داریم و نزدیک به 50 میلیون و 470 هزار نفر نیز واجد شرایط رای دادن هستند.




ادامه مطلب

[ جمعه 92/3/24 ] [ 1:28 عصر ] [ parsinews ]